niedziela, 23 marca 2014

Migawki z tygodnia.

W końcu dorwałam się do Smaków Życia i pewnie jeszcze długo się od nich nie oderwę (zwłaszcza ze względu na ilość sałatek oraz pomysły na mięsa z owocami, które w tym wydaniu zawsze skradają moje serce). Poza tym czekało mnie sobotnie klejenie sushi z Magdą - a potem wyzwanie, żeby znaleźć na nie wystarczająco dużo miejsca w żołądku ;) 
Jednak serce w tym tygodniu skradły mi truskawki, które nieodmiennie kojarzą mi się ze słońcem i latem, czyli za tym, za czym tęsknię najbardziej w okresie pozimowym.

Sałatka: szpinak, pomarańcza, czerwona cebula, ser biały.


Włoska zapiekana rozłożona na części pierwsze, przed włożeniem do piekarnika...

...a to efekt końcowy.

Sushi z Magdą.

Talerzyk z osią symetrii :)

Cebula z nadzieniem mięsnym.


Truskawki w sałatce z mozzarellą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz